Onsdag

Klockan är strax 23.00 och ligger i min ensamhet i sängen. Vill ha min pojkvän här nu nu nu!

Har gått heldag i skolan idag. Slutade skolan halv 4, hemma halv 5, sedan börja jobb 18.00-22.00. Det är inte förens nu jag kommit till sängs och det är nu man känner hur trött kroppen är! Puhhh

Imorgon är det torsdag och dags för första studentfesten, KUL! Blir förfest med tjejerna från klassen och sedan drar vi oss in till grace. Charter är som sagt i tidigare inlägg temat på denna fest. Blir väl att bara får ha en tråkig klänning på sig. När man får välja tema fritt, varför väljer man då just charter???

Nehe, nu ska jag somna med min älskade tv på som vanligt <3 PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0