Hej!

Söndag idag. Just nu ligger jag i min pojkvännens säng och väntar på att han ska komma hem från jobbet. Egentligen skulle det vara bäst om jag pluggade. Har prov i samhällskunskap imorgon men att plugga på helgen är inte min grej, när det är helg är det fan HELG!:) men som den pluggis jag har blivit kan jag inte låta bli..

Måndag imorgon och en ny vecks framför mig. På torsdag är det studentfest med tema charter. Lite skeptisk till temat men eftersom det är första studentfesten är jag taggad till tusen! Hoppas även på att få en klar bild om vad felet är i mitt knä och hur dom ska gå till väga då jag har tid för att prata med min ortoped och träff med min sjukgymnast.

Nu ska jag lägga ifrån mig skrivandet och gå och plugga. Pusshej! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0